Cele mai eficiente exercitii pentru slabit la picioare

Ca sa ai picioare mai subtiri, nu trebuie neaparat sa faci exercitii foarte obositoare la sala. Ca sa-ti poti subtia pulpele, nu trebuie decat sa faci o serie de exercitii acasa. Ca sa ai picioare tonifiate, fara sa-ti cresti masa musculara, ceea ce duce la ingrosarea pulpelor, nu e nevoie sa utilizezi aparate foarte scumpe in salile de fitness pe care sa cheltuiesti foarte multi bani. Pulpele pot fi subtiate foarte usor si acasa, facand o serie de exercitii simple.

Ce exercitii poti sa faci ca sa slabesti la picioare?

Genoflexiunile sunt cele mai cunoscute exercitii fizice pe care poti sa le faci ca sa obtii picioare de invidiat. Pentru a le face corect, trebuie sa stai cu picioarele usor departate, acestea aflandu-se pe aceeasi linie pe care se afla si umerii tai. Ca sa sporesti gradul de eficienta al exercitiului, poti sa tii in mana doua sticle de apa ori greutati de pana in trei kilograme, care se gasesc usor in orice magazin de articole sportive. Din pozitia aceasta, poti sa-ti flexezi genunchii tinand greutatile in maini. Poti sa faci cate trei serii de 30 de genuflexini, atunci cand vrei sa faci un exercitiu fizic.

Ce tipuri de exercitii sune bune pentru a slabi la picioare?

Cercurile imaginare sunt si ele o varianta foarte buna pentru a slabi la picioare. Pentru acestea, trebuie sa stai intinsa pe spate, sa ai privirea catre tavan, bratele langa corp si sa ai palmele lipite pe podea. In pozitia aceasta, trebuie sa tii picioarele intinse si sa incepi exercitiul pastrand varful piciorului catre tavan. Piciorul trebuie ridicat usor in aer si sa executi cu el un cerc imaginar care sa fie paralel cu tavanul camerei. Exercitiul presupune cinci rotatii intr-o directie si altele cinci in directia opusa. Miscarea se repeta apoi cu celalalt picior. Continua sa alternezi timp de cinci minute.

Cum sa slabesti la picioare

Foloseste tensiunea pe vine ca sa slabesti usor la picioare. Trebuie sa-ti indepartezi picioarele, avand varfurile orientate catre exterior, la cam 45 de grade. Palpele trebuie sa fie situatie pe pulpe, iar spatele trebuie sa fie drept. Din pozitia aceasta, trebuie sa cobori pana cand ajungi pe vine, ajungand in punctul in care te poti ghemui fara ca pozitia picioarelor ori a spatelui sa fie modificata, pastrandu-ti aeasta pozitie pentru 30 de secunde. Acest exercitiu se face usor, fara sa te grabesti sau sa depui efort foarte solicitant. Zece repetitii ale acestui exercitiu sunt indeajuns ca sa-ti antrenezi muschii pulpeor.

Pentru a face lovituri de picioare, trebuie sa stai cu mainile in solduri si sa ai picioarele indepartate. Din pozitia aceasta trebuie sa te prefaci ca lovesti cu piciorul in laterale, revenind apoi la pozitia pe care o aveai initial. Miscarea se repeta apoi cu piciorul celalat. Aceasta miscare se executa in serii de cate 30 de exercitii, pe cate un picior in parte.

Slabeste la picioare folosind aceste exercitii fizice si vei arata mai bine ca niciodata cu ajutorul acestora.

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Allsa
Login/Register access is temporary disabled