fbpx

Livrare si Retur

Costul de livrare prin firma de curierat rapid DPD este de 18 lei. Livrarea este gratuita pentru comenzi mai mari de 300 RON.

Livrarea se face prin sistem ramburs. Mai exact, platiti contravaloarea comenzii fix atunci cand curierul ajunge cu ea. Puteti plati cu numerar sau cu cardul direct la curier.

Pachetul este discret, iar ambalarea se face in conditii de igiena maxima in cutii mate ce nu dezvaluie continutul.
Daca doriti o livrare mai rapida, sau vreti sa primiti coletul la o alta adresa (de ex. la birou) va recomandam sa alegeti curieratul rapid. Pentru curierat rapid nu este necesar ca adresa furnizata sa coincida cu cea din buletin. Veti fi contactat telefonic de catre operatorii nostri pentru detalii despre livrare.

1. În cât timp ajunge comanda?

Produsele vor ajunge in aproximativ 1 – 2 zile prin curierat rapid.

Important: la comenzile online de cele mai multe ori, veti primi produsul a 2a zi sau in ziua urmatoare imediat urmatoare. Aveti in vedere acest aspect dacă doriți să-l faceți cadou nu ezitati să ne contactați pentru o estimare cât mai precisă, în funcție de zona țării în care doriți expedierea.

2. Pot alege la ce ora sa-mi ajunga coletul?

Da. In momentul in care coletul ajunge la sediul curierului din orasul dumneavoastra, acesta va va instiinta printr-un sms ca urmeaza sa va fie livrat in ziua respectiva. Dumneavoastra nu trebuie decat sa-i trimiteti un sms, sau sa-l sunati si sa-i comunicati ca doriti livrarea intre orele agreate de dumneavoastra.

De asemenea, puteti opta si pentru ridicarea personala a coletului de la sediul curierului daca doriti acest lucru.

3. Exista o limita de comanda minimă?

Nu exista limita minima pentru comenzile de pe allsa.ro

Totusi, pot exista niste beneficii la comenzile in valoare de peste 300 lei la care oferim transport gratuit.

4. Va sti cineva ce conține coletul de la allsa.ro?

Important: coletele sunt ambalate in asa fel incat nimeni nu stie ce produse sau tip de produse se afla in ele. Punem un accent foarte mare pe discretie, deci din acest punct de vedere, cu allsa.ro sunteti asigurati 100%.

Să vedem mai concret ce se întâmplă cu coletele:

  1. Sunt ambalate discret – cutii mate, fara inscripții, fără logo-uri. Așadar, le puteți primi la birou, la facultate sau oriunde doriți si fără ca nimeni sa poată intui ce se găsește in ele.
  2. Curierii nu vor ști conținutul coletelor – ei știu doar datele de livrare si valoarea comenzii. Nu le sunt comunicate nici un fel de detalii despre conținutul acestora.
  3. Nicăieri, in procesul de livrare nu vor apărea cuvinte care sa sugereze continutul pachetului. Societatea comerciala din spatele magazinului are o denumire care nu oferă nici un indiciu cu privire la obiectul de activitate al magazinului. Am ales acest lucru doar pentru a vă putea oferi o discreție mai mare.

Dacă aveți nevoie de alte informați cu privire la capitolul discreție / ambalare / colete, va stam la dispozitie prin oricare dintre canalele de comunicare disponibile.

5. Cum pot returna un produs achizitionat de pe allsa.ro?

Produsele achizitionate de pe site-ul nostru se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau prin telefon comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Articolul 12 mentioneaza ca produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Allsa.ro va inapoia contravaloarea comenzii (mai putin contravaloarea trasportului pentru returul produsului) in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Conform O.U.G. 34/2014, Articolul 16, litera E, nu se incadreaza la drept de retur produsele de uz intim desigilate, din motive de protectie a sanatatii sau din motive ce tin de igiena.

Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului.

Pentru a returna un produs, va rugam sa completati acest FORMULAR DE RETUR in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Ulterior trimiterii formularului veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri pentru a stabili pasii care trebuie urmati pentru finalizarea returului. Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE produsele desigilate, chilotii, sutienele sau seturile care contin chiloti sau articole intime. De asemenea nu se pot returna produsele purtate, folosite, cu etichete rupte sau ambalaje deteriorate etc.

allsa.ro garanteaza clientilor dreptul de a returna produsele in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestora fara a solicita nici o justificare cu conditia ca produsele sa fie sigilate si in ambalajul original.
Produsele pot fi inlocuite cu alte produse de valoare echivalenta sau mai mare. In acest caz cheltuielile de transport retur vor fi suportate de client.